live love and laugh

Hej mitt vinterland

Publicerad 2012-12-04 17:15:10 i Allmänt

Snön ligger tjockt på gator och torg. Det hör snöat nästan hela dagen idag, älskar snön! Synd bara att jag inte haft tid att dra ut med lilla syster och leka i snön. Har inte tid att vara i snön hela veckan, lite synd. Har två matte prov ett imorgon och ett på fredag. Har också fysik prov på fredag, sedan är det lugnar det ner sig. Nästa vecka har jag so prov och sedan ska slut uppgiften på teknik vara färdig någon vecka. I alla fall har pluggat på mitt läxförhör som jag har imorgon som är i samband med so'n. Så man kan säga att jag nästan kan allt till so provet. Nej nu blev det snurrigt. Hejdå ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela