live love and laugh

monday

Publicerad 2012-12-03 19:46:00 i Allmänt

Varit ute i snön med lillasyster, hon verkligen älskar att bli dragen i sin lilla mini pulka. Tänkte göra min hot chocolate meeen .. sakerna man ska ha i var slut alltså oboyen, kolasås, grädde och marshmallows dricker för mycket hot chocolate buhu. Tummen upp på att mamma ska köpa sakerna imorgon. I alla fall har som sagt varit ute i snön med Joline, och hon hade jätte kul. Har precis fixat naglarna ocg satte på små blommor på tummen. Ska snart duscha (efter inlägget) sedan drar jag fram mina prov böcker och plugga tills jag ska sova. Ha det fint, puss & kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela