live love and laugh

You can't always get what you want

Publicerad 2012-12-02 18:53:28 i Dagbok/Vardag

Öppnat andra luckan på chokladkalendern, alltså den chokladen är så god så man kan köpa en chokladkalender och äta upp allt samtidigt. I alla fall varit på stan idag + det har snöat hela dagen, så nu kan jag inte klaga på att vi inte har någon snö. När jag var inne i stan fick jag hem mig en cozy flisjacka, eller fliskofta det beror på hur man vill säga det. A black one, köpte en svart för det liksom passar till allt. Alternativ på färger var stark rosa och lila (som min syster köpte, det var 2 för 300 :-). Anyways one direction t-shirten är på och jag ska slänga mig framför tvn, tror att solsidan är ikväll 20.00 också. Som alla andra skriver när de ska någonstans, hejdå datorn och hej tvn? Haha hejdå på er. ♥
läskiga ben & läskigt ansikte :o 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela