live love and laugh

Ångest

Publicerad 2012-08-15 19:06:53 i Dagbok/Vardag

Shalom. Några bilder som jag tagit medans jag varit borta från bloggen. Hårbilden är gammal jag lägger egentligen ut den för att jag saknar mitt långa hår, för ca en halv månad sedan klippte jag mig till bröstet men nu är det nästan ute igen så som de är på bilden. Jag älskar verkligen långt hår och vill ha lika långt som jag har på bilden men ändå drar jag mig jätte mycket till långt page. Långt page är ju höstens trend, och de är verklingen skit snyggt. Vet faktiskt inte vad jag vill, långt eller kort? ;) xoxo, n

Kommentarer

Postat av: elsa:D

Publicerad 2012-08-15 23:14:54

okeej!:D
det är toppen sjdå?:D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela