live love and laugh

använder ordet patetiskt mycket

Publicerad 2012-08-10 20:27:35 i Dagbok/Vardag

Är det någon mer en jag som har märkt så patetiskt det är med de yngre, eller det finns äldre också men det är för det mesta de yngre. De är så patetiskt, ifall en tjej och en kille träffas en dag och sedan blir de tillsammans på kvällen, och gör slut ca 1 vecka senare. Alltså det är så jävla patetiskt. Var ni så när ni var ynge, eller är ni så nu? Jag kan i alla fall säga att jag aldrig varit sådan, varför liksom? Det är bara onödigt, haha. Åh, får typ utbrott på de. Jag vet egentligen inte varför, för jag har ju inget med det och göra. Haha, ja anyways så har jag inget annat att säga, ville bara dela med mig på mitt lilla patetiska utbrott till er. xoxo, n ♥
 
- ingen bild till detta inlägg, 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela