live love and laugh

Babbel

Publicerad 2012-08-10 19:59:42 i Dagbok/Vardag

Igår var jag på rix fm, skrek loss med v. Bussen dit var fett full, alltså jag menar nu verkligen full. Först fick vi stå upp, sedan blev det en plats ledig som vi tog och delade på. Bussen hem var de faktiskt mindre folk i, vi fick åka en sådan extra buss .. det satt mest oskarshamnare, eller jag kb folk i bussen + vi fick sittplatser. Men i alla fall hade jag de fett bra igår kväll. Idag har jag haft en mysdag, eller var ute med lillen liten stund förut. Men annars mjukisarna på, uppsatt hår och ett skönt linne hela dagen. NU: ska jag fortsätta min mysdag genom att kolla på härliga filmer. XOXO, n
dålig bild sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela