live love and laugh

bästa bortförklaringen

Publicerad 2012-08-22 16:23:20 i Allmänt

Shalom! Kom hem från skolan vid ca 10 över 3. När jag kom hem började jag plugga på min no läxa, så nu är den färdig, nu kan jag lägga den åt sidan. Annars har jag inte gjort så mycket, väntar på att maten ska bli klar är jätte hungrig. Här kommer min förklaring till att jag inte bloggade igår: När jag kom hem från skolan var jag nästan död, vi hade idrott sista lektionen och det var super varmt. När jag varit hemma i ca 1 timme stack jag till kb och missade bussen, så jag gick in till stan från kb. Mötte v i stadsparken och sedan drog vi och käkade lite glass. Annars så var vi ute hela dagen / kvällen och hade awesome och när jag kom hem orkade jag inte blogga, för då duschade jag och kollade runt i mobilen. Världens bästa förklaring, i know .. xoxo n ♥
2 bilder sen igår. På första bilden ser ni Joline, Sabina och mig, andra bilden only me. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela