live love and laugh

Gossip girl, hallå?

Publicerad 2012-08-07 19:06:08 i Dagbok/Vardag

Shalom! Alltså jag är helt desperat efter säsong 2 på gossip girl, vart kan jag hitta den? Den måste ju finnas någonstans alltså, måste hitta! Nog om det. La precis lilla Jo, så nu får jag lite lugn tid för mig själv. Det som saknas nu är, nej inte en pojkvän utan min absoluta favorit serie. Alltså jag måste verkligen få tag på säsong 2.
Hahah, fan vad jag tjatar om den serien .. som sagt är helt desperat. Nu mina kära vänner ska jag kolla runt efter en höstjacka, och jag tror jag vet vilken jag ska beställa. Det ända jag kan säga nu är, ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela