live love and laugh

Ingen vanlig dag idag, nej

Publicerad 2012-08-08 11:13:06 i Allmänt

Ett stort grattis till min mamma som idag fyller 38 år, 38 år snart 40 .. eller hur? Runt 2 tiden förväntas tårta och massor av fika, och några besökare. Imorse fixade sab och jag lite kladdkaka, blåste upp balonger och gjorde kaffe. När mamma kom runt 10 tiden sjöng vi, gav våran present och fikade. Hoppas du får en toppen bra dag mammi, måste bara påminna ... snart 40 ;) Jag hoppas att ni andra också får en toppen bra dag. XOXO, n
Eftersom jag inte har någon " normal " bild på min mamma så får de bli en fin och jätte seriös bild på mig och Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela