live love and laugh

min frånvaro är borta

Publicerad 2012-08-18 19:44:37 i Allmänt

Halloo lovers. Är typ sten lycklig för min all frånvaro är borta, det står att jag inte har någon frånvaro längre, och det ska inte bli mer frånvaro. Är det bara jag som inte vet hur mitt schema ser ut? När jag vill trycka fram schemat så är det helt brunt/grönt från 08.00 till 16.30, haha man ba wtf? Hoppas på att man får ett bra schema det här året i alla fall, 7ans schema var totalt cp. Vi hade två so lektioner på tisdagen och på fredagen hade vi två no lektioner, haha totalt ointrssant att veta. But anyways så ska jag kolla lite i tidningen jag fick tidigare idag. xoxo, n 
Random bild som jag tog från google, 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela