live love and laugh

random

Publicerad 2012-08-18 13:11:48 i Dagbok/Vardag

SENASTE:

 

1. Dryck- Oboy 

2. SMS- Sab

3. Sång du lyssnade på - mr.saxobeat - alexandra stan

 

 

Har du någonsin:

 

4. Har du någonsin varit otrogen mot nån?- nej

5. Varit kär?- kanske

6. Förlorat någon speciell person?-  nej

7. Varit deprimerad?- ja

8. Varit så trött att du somnat sittandes?-  haha ja

 

 

I ÅR HAR DU:

 

9. Lärt känna en ny vän- vet inte, haha

10. Fått ditt hjärta krossat- nej

11. Skrattat så du börjat gråta- ja

12. Träffat någon som förändrat ditt liv- nej, tror inte det

13. Insett vilka som är dina äkta vänner-  ja

14. Fått reda på att någon pratat om dig- nej

15. Kysst en kompis- nej, haha

 

BLANDAT:

 

16. Hur många av dina MSN kompisar har du träffat?- använder inte msn, haha

17. Hur många barn vill du ha i framtiden?- 2 eller 3, inget jag avgör nu

18. Har du några husdjur?- haft en hund, som var världens bästa

19. Vill du ändra ditt namn?- ibland, haha

20. Vad gjorde du under din förra födelsedag?- det kommer jag inte ihåg, dåligt minne haha

21. Vilken tid vaknade du idag?  9, lillasyster skrek haha

22. Vad gjorde du igår kring midnatt?- lyssnade på musik

23. Någonting du längtar till?- september, när jag åker ner till bästa!

24. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv?-  att vara smartare, haha

25. Har du någonsin pratat med en person med namnet Jens?- nej

26. Vad gör dig irriterad just nu?- ingenting

 

 

 

OM DIG:

 

27. Singel/upptagen?- singel

28. Kille eller tjej?- tjeja 

29. Grundskola- kristineberg

30. Långt eller kort hår?- kort tror jag, har ju klippt de.

31. Längd- 1.63 var jag innan sommarlovet i alla fall, så är väl de fortfarande.

32. Vad gillar du gällande dig själv?- att jag alltid är glad.

33. Piercings- ingen

34. Tatto- ingen

35. Höger eller vänster?- höger, ibland vänster haha

 

 

 

DIN FÖRSTA:

 

36. Operation?-  ingenaning

37. Piercing?- har ingen,

38. Tatuering?- har ingen,

39. Bästa vän-  patricia, 

40. Sporten du spelade?- fotboll, basket typ i 4 dagar, hahah

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela