live love and laugh

skolstart på måndag

Publicerad 2012-08-18 12:08:00 i Allmänt

Shalom! Skolan drar igång på måndag igen, = kommer vara trött hela tiden + kommer ha betyg = jag måste skärpa mig i skolan (anstränga mig mer). + Jag ligger illa till. Jag kan inte somna om kvällarna, somnar ca 3 - 4. Och det är inte så bra när man ska tvinga sig upp ur sängen vid 07.00. Håller verkligen tummarna på att jag inte kommer försent första dagen, kom nästan försent hela tiden under 7an. Bloggar mer om skolan när den väl startar. I alla fall så smsar jag med söta lilla mormor som håller på och lära sig att smsa med sin mobil, haha.
Nu: ska jag sticka till affären och köpa frida tidningen, prenumerationen har ju gått ut. xoxo, N
Lilla joie som drar sin egna vagn, göölligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela