live love and laugh

let's get cozy cozy

Publicerad 2012-12-01 20:29:09 i Dagbok/Vardag

Kollat runt lite på bloggar och på instagram och tydligen är det inte bara jag som sätter mig och pluggar på en helg. Men helt ärligt så hänger allt på skolan, betygen sätts ju snart. Man vill ju hinna klart allt så man kan få ett betyg. Så alltså är jag inte så onormal, haha. Nej men skoja. Men helt seriöst får dra fram mina fysik böcker och plugga lite, matten får jag vänta med tills imorgon. Fan, orkar egentligen inte men det är så att jag måste väl helt enkelt. Så det blir inget forever alone filmmaraton. Längtar otroligt mycket till jullovet, när jag tänker på jullovet tänker jag på att jag glömt att boka min biljett. Måste börja planera mitt liv och andra saker bättre en vad jag gör. Och jag är väldigt dålig på att planera, har fått höra det många gånger. Hejdå, eller hur ska man avsluta ett inlägg? Typ, hejdå och ha en bra dag? Haha, jaja skit i det. Skepp & hojj. 
En utav de gosigaste tröjorna ↑.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela