live love and laugh

2.

Publicerad 2012-10-09 19:42:00 i Dagbok/Vardag

2. Time you miss. Okej jag har redan skrivit det här en gång innan tidigare idag men jag råkade ta bort det så jag får väl skriva om. Det finns ju många saker man saknar som man vill spola tillbaka om och om igen. Men en tid som jag saknar är nog min barndom. Växte upp i lilla Mönsterås på en gata där alla kände alla, alla var med alla, alla kunde vara sig själva, ingen brydde sig om åldern, vi var som en stor familj. Vi brukade ha "krig" mot gatan mittemot, hur jävla kul som helst. Det skulle vara kul om alla kunde träffas igen, minns inte alla namnen som bodde på gatan men minns några som t.ex Viktoria, Alexander, Emma, Daniella, lill Amanda och Amanda. Det är nog tiden jag saknar allra mest, liten och oskyldig. Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela