live love and laugh

söndag

Publicerad 2012-10-07 18:40:33 i Dagbok/Vardag

Shalom. Känns som att det var länge sedan jag uppdaterade. Kan berätta lite om helgen. I fredags hade jag och Viktoria ben&jerry's mys, dunkade massor av one direction musik, glodde på bilder på dem och bara njöt av allting. I lördags åkte jag och min familj ner till Mönsterås höstmarknad och kollade runt, helt ärligt så var det ganska tråkigt men ändå lite mysigt. Senare på kvällen drog jag till kb och mötte Viktoria, vi snackade ca 1 timme och en halvtimma om one direction, galet awesome! Idag (söndag) så har jag sovit bort hela dagen, haft pizza mys med familjen och ska snart glo på tvn. Iallafall lite senare tänkte jag göra ett inlägg och berätta lite mer om mig själv, lite saker som ni kanske inte visste eller så? Ni får ha det så bra, kram / Natalie 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela