live love and laugh

Tisdag 11.20

Publicerad 2012-10-02 11:20:00 i Dagbok/Vardag

Har blivit sjuk igen. Stannade hemma igår och är även hemma idag också. Mamma var och hämtade lite böcker till mig så idag blir det mycket pluggande. Iallafall funderar på att beställa hem ett par skor, så man kan variera mellan skovalen. Har just nu mina 3 converse, ett par höga röda, ett par vita höga och ett par vita låga. Har också mina boots som jag använde flitigt förra hösten/vintern så det ska nog inte vara något problem med att använda de i år heller. Anyways får se ifall jag beställer hem eller inte, det beror på ifall jag hittar några snygga .. är kräsen med skor och kläder osv .. and i don't know why! Ska nu kolla runt lite på datorn sedan drar jag fram böckerna. Ni får ha det så bra, puss på er. 
...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela