live love and laugh

friday

Publicerad 2012-09-14 19:44:00 i Allmänt

Jag har skrivit för länge sedan på bloggen att jag har dip dye, tänkte bara dra upp att jag har " tagit bort " den. Färgade om mitt hår, ca 4-5 veckor efter. Tänkte bara dra upp det på bloggen för jag får ganska många kommentarer om att den inte syns osv .. men det kan bero på att jag har färgat bort den :) Medans jag drar upp om mitt hår så vill jag klippa det. Vill klippa det lite över nyckelbenen, fast jag är osäker fortfarande. Men i alla fall så slänger jag in en video snart, en video som inte är sann men en i min klass trodde det. HAHA, det är faktiskt lite roligt. Ha en bra fredag, kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela