live love and laugh

MOBILBLOGGAR IGEN

Publicerad 2012-09-18 17:00:03 i Natalie

Shalom. Sitter och pluggar till no provet. Dock hade jag missförstått vad vi skulle läsa på, jag läste på mycket onödigt som inte ens skulle vara med i provet. Men jag kan i alla fall de vi ska kunna + lite till som kanske till och med är bra. Haha ja, så kan det gå. Men anyways så är det de jag sysslar med. Och har klarat mig utan cola i 3 dagar tror jag det blir, är totalt cola beroende. Detta går ju bra för mig. När vi ändå kom in på att jag är bra så gjorde jag ett engelska prov idag och fick alla rätt. Hell yeah allt rullar på i en annan cirkel nu alltså. Nu ska jag fortsätta dega ner mig i boken. Kramar / n
- bilden är sen idrotten, det började spö regna ett tag, haha

Kommentarer

Postat av: - sandra eriksson Δ

Publicerad 2012-09-18 17:24:02

hoppas du haft en bra dag! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

natalie

- natalie - 14 år - oskarshamn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela